震驚! 百分之九十九嘅人都唔知道點洗頭?!

「你愛嘅,得唔到,你唔愛嘅,你甩唔到。」講緊嘅唔係愛情而係頭髮。

好想好想好想唔脫髮,無毛躁,點做好?

其實洗頭方式唔啱,就算點落力去護髮,都得不到分數。

點樣洗先啱?皇室都like爆嘅洗頭方法係點樣?日本皇室御用髮型師就有呢幾招,教你簡簡單單擁有靚麗秀髮!讓你留住溫度、濕度,和柔順度!

現年67歲的大場隆吉頭髮依然茂密,長達40餘年的護髮經驗幫助好多人解決有關頭發問題的困擾。尤其係白髮和脫髮問題,依家一齊跟從大師嘅步驟,$0解決頭髮問題!

 

Step 1

第一步人人都識做,洗髮前先將頭髮淋濕嘛。唔係嘛,咁都要教?睇落好簡單,其實內有乾坤。需要充分淋濕頭髮,起泡效果會更加好。最關鍵嘅係用好似冬日被窩咁溫暖嘅溫水!

 

Step 2

正式洗頭時,最重要係起泡的方式,先將洗髮水塗抹在發根,從頭皮開始抹至所有頭上後,用手將頭拉起上下小幅度晃動。

這是利用空氣起沫的原理,將空氣送入頭皮和發根之間,大概兩分鐘後頭發就被泡沫完全覆蓋了!

Step 3

理想的洗時間大概幾耐呢?大場隆吉講大約5分鐘,2分鐘起泡時間與3分鐘不摩擦頭皮的按摩時間。

而3分鐘的頭皮按摩,正是換季白、脫中最重要的一點。首先用手指蓋住耳朵,把頭想象成桃子,用指腹輕輕按住頭皮,然後彎曲手指第二關節,從第二關節往下揉按。

 

Step 4

僅僅是這麽做還未結束,吹幹頭也有講究,因為頭很脆弱,千祈不要去摩擦擦頭,摩擦會損傷角質層。

正確做法是用毛巾包住頭,然後溫柔按摩,同時吸收水分。

 

Step 5

吹頭時要從最難幹的地方開始吹乾,所以正確的吹頭方式是從後腦部位開始吹頭,因為這裏量是最多的。

最後,用熱風將頭吹至九成後轉冷風。降溫來使舒張的角質層收縮,這樣吹出來的頭就會更有光澤。

 

 

用咗呢個方法洗頭,效果簡直驚人!以下係效果對比: